miercuri, 29 noiembrie 2017

Bitcoin a depășit pragul de 10000$

Moneda Bitcoin a atins și a depășit astăzi pentru prima dată o bornă istorică, fiind tranzacționată la 10000$! La începutul anului, un bitcoin valora 1000$, valoarea sa crescând de 10 ori în mai puțin de un an!

De acum putem spune despre Bitcoin că a ieșit din underground și a intrat în mainstream. Tot mai multă lume a aflat și află în fiecare zi de Bitcoin, unii investesc în această monedă virtuală, alții o privesc cu neîncredere, dar popularitatea ei crește.

Eu nu sunt naiv să cred orbește în această nouă găselniță a științei, astfel că sunt precaut. Nu îmi propun să investesc niciun ban în Bitcoin, stau frumos pe spate și mă uit cât de mult poate să se umfle această bulă speculativă. La un moment dat va exploda și va face multe victime.

Un comentariu:

  1. este vorba despre o platforma unde subt lansate pe piata diferite actiuni/share/pachete . cel mai mic share valoreaza 3$ si poate ajunge pana in 200$. eu m-am axat doar pe cele cu pret mic si un randament bun. am cumparat 1 actiune cu 3$ ce zilnic  imi aduce un dividende intre 0.12$-0.08$/zi momentan mi-am mai luat inca o actiune cu 3$ dar produce mai putin 0.08$/zi. https://online-stock-exchange.com/r/301179

    RăspundețiȘtergere