marți, 8 septembrie 2015

5 ani de BANI GREI PE NET

În această zi, dar în urmă cu 5 ani, am luat cea mai bună decizie din ultimii cinci ani: am început să scriu blogul pe care îl citești acum. Am scris zeci de postări și am câștigat sute de dolari, și vor urma alte cuvinte și alți bani, pentru că se poate și pentru că îmi place ceea ce fac. Am avut încredere de la început în puterea Internetului, și chiar dacă nu m-am îmbogățit din asta, te asigur că nici nu urmăresc acest lucru. Pentru mine e mai important să fiu bogat spiritual, decât material.

Scriu acest blog în primul rând pentru mine, deoarce vreau să obțin un venit pasiv cu ajutorul lui, dar scriu și pentru tine, pentru că vreau să te informez și vreau să te ajut și pe tine să câștigi bani pe internet. Cu ocazia împlinirii a 5 ani de existență a blogului BANI GREI PE NET, îți ofer un cadou. Trebuie să ai cont PayPal și să scrii într-un comentariu ce îți place și ce nu îți place la blog, un lucru pozitiv și un lucru negativ. La sfârșit scrie-ți numele și adresa de e-mail a contului PayPal, iar eu îți voi da 5$ în PayPal, în 18 septembrie, după o tragere la sorți.

Și nu uitați un lucru: banii nu sunt totul în viață. Important e să gândiți pozitiv, să fiți buni și să faceți lucruri bune. Bună să vă fie inima!

6 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place că sunt prezentate diverse oportunități pe înțelesul tuturor și că se spune adevărul. Nu se minte cu câștiguri exorbitante peste noapte.
    Nu-mi place tema care este deranjantă pentru ochi. De asemenea poate nu ar strica un host și un domeniu.

    Succes pe viitor!

    Aurelian Dobre
    Paypal: dobre_aurelian_2012@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări Aurelian! Tocmai ai câștigat 5$, fără să fi fost necesară o tragere la sorți. Scuze de întârziere și sper că vei urmări blogul BANI GREI PE NET și în continuare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am primit, mulțumesc! Voi urmări cu siguranță.

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut , te urmaresc de ceva timp "in anonim" ca sa zic asa , imi place acest blog pentru ca nu "exagerat" si ca esti tot timpu la obiect.Nu are ce sa nu-mi placa.Si sper ca peste 5 ani sa ai castiguri de cel putin 50 de ori mai mari.
    Succes!

    B. Robert
    PayPal: bornaz.nicoleta@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare rău Robert, dar am acordat deja premiul. Îți mulțumesc pentru urări și fii pe fază data viitoare!

      Ștergere