miercuri, 30 septembrie 2015

3.92€ de la Marketagent(3)

A trecut o săptămână de când am primit a treia plată de la programul de sondaje online Marketagent. Nu am intrat să verific contul PayPal, crezând că durează câteva zile până primesc banii, însă azi, când am intrat în PayPal, am văzut că banii erau acolo din ziua în care i-am cerut.

E atractiv să fii plătit în euro pentru a completa sondaje și pentru a promova acest program. La înscriere veți primi 150 de puncte, pentru fiecare sondaj completat veți fi răsplătiți cu până la 250 de puncte, în timp ce fiecare afiliat vă poate aduce 100 de puncte. Punctele pot fi convertite în bani, iar 100 de puncte înseamnă 1€. După ce vă faceți contul(e foarte important să dați datele corecte), nu uitați să îl activați și apoi să vă verificați cât mai des e-mail-ul, pentru a vedea dacă ați primit chestionare noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu