miercuri, 24 decembrie 2014

6.15$ de la Ojooo(5)

Se anunță ninsori abundente în această perioadă, dar nu cu zăpadă, ci cu bani. Prima plată încasată în preajma Crăciunului vine de la Ojooo, PTC-ul care mă uimește pe zi ce trece. Ieri am primit 6.15$, după ce am cerut plata în 27 octombrie, dar nu cred că mă plăteau dacă nu le scriam. Am trimis un mesaj în 18 decembrie în care spuneam că aștept plata de aproape două luni, că am un blog unde promovez Ojooo și că aștept să primesc plata cât mai curând. Peste 5 zile mi-au venit banii în contul PayPal!

Ojooo e un program cel puțin ciudat, asta ca să fiu blând în exprimare. Mulți îl consideră "scam", nefiind plătiți de luni bune. Cert e că a scăzut mult în topul Alexa și, ori plătește selectiv, ori îi plătește doar pe cei care le scriu scrisori. Nu știu ce se va întâmpla în viitor, dar în acest moment nu vă recomand să vă înregistrați în programul Ojooo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu