sâmbătă, 6 decembrie 2014

173 lei de la Profitshare

Moș Nicolae a venit și la mine, chiar dacă mai devreme cu o zi. Ieri am primit prima plată de la Profitshare, dar nu observasem acest lucru, iar azi când am intrat în cont, am văzut că am primit 173 lei. Am obținut mai multe comisioane în decurs de un an și ceva, de când platforma de marketing afiliat are mai mulți advertiseri. Astfel am ajuns la 220 lei, din care statul și-a luat partea leului și eu am rămas cu 173 lei.

Până acum am câștigat bani de la 2Parale și de la Profitshare, cei doi grei ai marketingului afiliat. Web Is Yours și ForestView sunt alte două platforme online care pot genera venit pasiv. Se pot câștiga bani grei din afiliere, în funcție de munca depusă, de trafic, dar și de nișa aleasă. Eu nu mă axez pe o nișă anume, nu am un trafic foarte mare pe blog și nici nu am muncit foarte mult până în prezent, așa că nici venitul obținut nu e foarte mare. Dacă vreau să câștig mai mult, va trebui să umblu puțin la niște rotițe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu