marți, 19 noiembrie 2013

6.66$ de la ClixSense(18)

Luna trecută nu am scos bani de la ClixSense, pentru că nu am ajuns la suma minimă de plată. Din ianuarie până în septembrie am scos 9 plăţi consecutiv, dar în octombrie am întrerupt seria. Asta s-a întâmplat din cauză că mulţi afiliaţi s-au lăsat de clicuri şi nu am reuşit să-i înlocuiesc cu alţii activi.

Azi-noapte am ajuns la plata cu numărul 18, voi da clicuri în continuare şi voi promova şi mai intens programul ClixSense, deoarece vreau să ajung din nou la plăţi lunare, iar acest lucru e posibil doar cu ajutorul afiliaţilor.

2 comentarii:

  1. Ce de bani, mai mult a costat curentul consumat de calculator cat ai dat tu click-urile alea. Am dat si eu click-uri dat in cele din urma am ajuns la concluzia ca imi pot petrece timpul mai eficient.

    RăspundețiȘtergere