sâmbătă, 21 ianuarie 2012

23.05$ de la Uinvest(3)

Prima plată din anul 2012 vine de la Uinvest. Totodată, este a treia plată din această afacere. În data de 17 Decembrie 2011 am cumpărat o acţiune la Thermoplastic Plant. Am luat-o cu 13$, iar 11 zile mai târziu am vândut-o cu 18$. Am obţinut astfel un profit de 5$, fără să aştept o lună pentru dividende. Pe lângă aceşti bani, am mai primit nişte comisioane de la afiliaţi, rezultând suma de 19.96$.

În 13 Ianuarie am cerut plata, dar aceasta a întârziat 7 zile. Cei de la Uinvest au spus că întârzierile au fost cauzate de vacanţa de sărbători. Abia ieri am primit banii, dar surpriza cea mare a fost că am primit mai mult decât am cerut. Uinvest mi-a dat un bonus de 3.09$ pentru răbdarea de care am dat dovadă.

Uinvest continuă să plătească, chiar dacă au fost unele întârzieri, dar vă recomand să fiţi precauţi în viitorul apropiat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu