joi, 29 decembrie 2011

15$ de la Risk Capital Fund

Aşa după cum am spus într-o postare anterioară, azi a fost data scadentă a depozitului meu de la Risk Capital Fund. Tot azi, m-am hotărât să retrag primii bani din această afacere. Cei 15$ au ajuns în câteva ore în contul meu AlertPay. 5$ în 25 de zile, adică 50% din suma investită, e un profit bun după părerea mea.

Pe lângă profitul generos pe care îl oferă, Risk Capital Fund are şi un program PTP(Paid To Promote), prin care puteţi câştiga bani, promovând afacerea pe diverse canale. Şi programul de afiliere poate fi o sursă de câştig, fiind structurat pe 3 niveluri. Risk Capital Fund e un HYIP nou, care a făcut primele plăţi în această lună şi care sper să mai plătească multe luni de acum înainte.

Un comentariu:

  1. Using Rotate4All's Paid-To-Promote network, you can get dollars simply for promoting your PTP page or by surfing other URLs.

    RăspundețiȘtergere