miercuri, 23 august 2017

Ethereum

Vitalik Buterin e un rus pirpiriu, pe care nu cred că ați da doi bani dacă l-ați vedea pe stradă, dar tipul e foarte inteligent, iar acest lucru l-a ajutat să creeze platforma Ethereum. Ethereum este o platformă bazată pe tehnologia blockchain, ce oferă posibilitatea implementării contractelor smart. Ethereum a fost lansat la sfârșitul anului 2013 într-un white paper(articol ce propune moneda și metoda de funcționare) de Vitalik Buterin cu obiectivul de a construi aplicații descentralizate. Ether(ETH) este criptomoneda a cărui blockchain este generat de platforma Ethereum.

Valoarea Ether a crescut în timp, ajungând să fie a doua criptomonedă ca și capitalizare de piață, după Bitcoin. Acest lucru mi-a atras atenția și, fără să fac prea multe cercetări, am decis să investesc o sumă de bani în chestia asta. Astfel, utilizând un automat PayPoint dintr-un magazin Profi, am plătit 200 lei și m-am ales cu 0.213542 ETH. În acel moment 1 ETH valora aproximativ 500$, dar eu am de gând să păstrez criptomoneda pentru mult timp. Valoarea ei va crește cu siguranță, iar eu sper să-mi recuperez investiția și să scot și profit.

Un comentariu:

  1. Invest in Ethereum on eToro the World's Top Social Trading Network!

    Join 1,000,000's who have already discovered easier methods for investing in Ethereum...

    Learn from experienced eToro traders or copy their trades automatically!

    RăspundețiȘtergere