vineri, 22 mai 2015

5.10€ de la Marketagent(2)

Nu au trecut nici două luni de la prima plată primită de la Marketagent și iată că a venit și a doua. Azi am încasat 5.10€ de la platforma de sondaje online, după ce luasem 3.64€ în 23 martie. Am început să completez un chestionar, dar nu mă aflam în publicul țintă dorit de plătitor. Totuși, am primit 20 de puncte de consolare. Apoi am recrutat 5 afiliați care au completat cel puțin un sondaj, iar aceștia mi-au adus 500 de puncte. Cele 520 de puncte s-au transformat în 5.10€ în contul meu PayPal.

Marketagent dovedește că e un program serios, are un sistem de afiliere tentant și ne putem baza pe el în acest an.

Un comentariu:

  1. Da, dar referrali trebuie sa fie din Germania sau Austria scrie si pe site ca acolo se trimit cele mai multe chestionare.

    RăspundețiȘtergere