miercuri, 24 septembrie 2014

7.22$ de la Ojooo(3)

Incredibil, dar adevărat! După 4 luni de așteptare, am primit a treia plată de la Ojooo! În 10 mai am făcut o retragere de 7.22$, iar azi am primit banii în contul meu PayPal.

Nu mică mi-a fost mirarea în aceată seară, când, citind mesaje primite prin e-mail, am dat peste următorul titlu: Ojooo Media GmbH sent you $7.22 USD. Am crezut că nu văd bine, dar am intrat în contul PayPal și banii erau într-adevăr acolo. Eram 99% convins că Ojooo e o altă înșelătorie și nici acum nu a scăzut foarte mult procentul. Totuși, voi continua să dau clicuri aici și voi strânge bani pentru o nouă plată. Surprizele pot apărea de unde și când nu te-aștepți.

Actualizare:
Acum câteva zile primeam 7.22$ de la Ojooo, după 4 luni și ceva de așteptare, dar surprizele pot apărea oricând, așa că a doua zi am primit încă o dată aceeași sumă de bani, astfel că a treia plată s-a dublat, această clonă fiind a patra plată! Nu știu dacă a fost o greșeală, sau o răsplată pentru lunga așteptare, dar știu că afacerile online pot fi mereu surprinzătoare. Iată dovada dublei surprize:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu