luni, 25 martie 2013

25$ de la Uinvest(11)

Azi am reuşit să retrag încă o sumă de bani din afacerea Uinvest. Din anumite motive, independente de mine, nu am putut să fac tranzacţia prin intermediul partenerului meu financiar obişnuit, dar asta nu a fost o problemă. Am găsit pe cineva cu comision 0% şi astfel am primit 25$ în PayPal, fără costuri suplimentare.

Afacerea Uinvest merge foarte bine în continuare. La sfârşitul lunii viitoare va avea loc Conferinţa Internaţională Uinvest 2013, un eveniment mult aşteptat, în urma căruia vom afla multe răspunsuri la întrebările noastre. Vom afla de asemenea, care sunt planurile de viitor ale companiei. La conferinţa din Los Angeles vor merge şi doi investitori români, unul dintre ei fiindu-mi afiliat. Dacă aveţi întrebări legate de Uinvest, puteţi să le scrieţi într-un comentariu la această postare, iar eu le voi transmite mai departe celor doi, pentru a le adresa celor de la Uinvest.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu