marți, 22 noiembrie 2011

22.20$ de la PaidJack

În data de 8 Noiembrie 2011, am făcut o investiţie de 20$ în programul PaidJack. Astăzi, după exact două săptămâni de la acea dată, am primit primii bani din această afacere. Mi-am recuperat investiţia şi am făcut un profit de 2.20$.

PaidJack se dovedeşte a fi o afacere interesantă, care poate să ne aducă profituri bune şi în 2012, mai ales că oferă şi o promoţie specială. Primii o sută de membri care se înregistrează după #1000, #2000 şi aşa mai departe, primesc 5$ bonus. Profitaţi de această ofertă şi începeţi să caştigaţi bani cu PaidJack!

Un comentariu:

  1. Hmm..sunt buni si doi dolari profit, asta numai in cazul in care mai ai si alte surse de venit.Doi dolari de aici, doi de acolo si asa mai departe pana faci 100 de dolari pe luna..Asa da..Ar merge..Alexandra Radu

    RăspundețiȘtergere